Index du forum[FR] Dans le monde réel ...> › Présentation des membres> Voir les nouveaux messages | Voir mes messages

Bonjour à tous

Venez vous présenter, que vous soyez nouveaux ou moins nouveaux :)

Bonjour à tous

Messagede Letarnais » Jeu Avr 12, 2018 20:50

A 32 ans, passionné d'aviation, je vous rejoint dans l'aventure AM2, que j'avais déjà découvert il y a quelques années.
L'évolution est géniale, de quoi prendre du plaisir à développer ma compagnie, OC fly, basée sur le Hub de Toulouse Blagnac.
Pour pimenter le tout je compte proposer un petit sujet RP en complément.

A bientôt.
Letarnais

Nom de compagnie: OC fly
ID Compagnie AM2: 2133005

Bonjour à tous

Publicité

Publicité

Re: Bonjour à tous

Messagede honglei » Jeu Oct 04, 2018 13:49

Hi,

My name is Honglei, I'm 26 years old, new to the forum but I'm a regular AM2 since I'm registered since 2014, and before that I also had another company being a little younger. I had the desire to register again as I found this game interesting. Today I own a well-behaved company with 5 hubs, more than 200 aircraft and more than 200 lines too.

I did not feel the need to register on the forum, but with all the new recent changes in the game, it made me think of new (hopefully) improvements that can make life easier for us. international airline See you : Lol:

soon!
Electronic Travel Visa to Visit Sri Lanka. Get Your Visa in Few Minutes,Enter Sri Lanka for up to 3 months for Tourism, Business and Transit.
honglei

Nom de compagnie: DASD
ID Compagnie AM2: 0

Retourner vers Présentation des membres