Index du forum[FR] Airlines Manager en Français> › Supports et Bugs> › AM Professional> › [Airlines Manager] Conseils et Aide> Voir les nouveaux messages | Voir mes messages

[Unique] Questions / Réponses

Des conseils à demander ou des outils pour les joueurs ? N'hésitez pas à les poster ! Une question ? Posez la dans le sujet unique. :)

Re: [Unique] Questions / Réponses

Messagede Gerhard Schroeder » Dim Fév 10, 2019 11:11

Hello,

I have some questions regarding the card wallet as there are not that many information/explanations. I play professional modus:

1. How long can I take cards, when i buy e.g. the epic card wallet? Is it endless or restricted for a timeframe?
2. How many cards do i get every 24 hrs?
3. Can i upgrade e.g. from platinum to epic card wallet?

Thanks in advance for your answer.

GS
Gerhard Schroeder
 
Messages: 2
Inscription: Dim Fév 10, 2019 09:29
Nom de compagnie: Bee-Eater Airlines
ID Compagnie AM2: 2717298

Re: [Unique] Questions / Réponses

Publicité

Publicité
 

Re: [Unique] Questions / Réponses

Messagede joeltheyap » Dim Fév 10, 2019 13:07

Gerhard Schroeder a écrit:Hello,

I have some questions regarding the card wallet as there are not that many information/explanations. I play professional modus:

1. How long can I take cards, when i buy e.g. the epic card wallet? Is it endless or restricted for a timeframe?
2. How many cards do i get every 24 hrs?
3. Can i upgrade e.g. from platinum to epic card wallet?

Thanks in advance for your answer.

GS


1. It refreshes every 24 hours. You buy platinum now, you wait another 24 hours to get another one.
2. Depends how many travelcards you have. The more means you can buy more cards
3. No upgrade, just buy.
joeltheyap
 
Messages: 4
Inscription: Sam Fév 09, 2019 12:31
Nom de compagnie: Global Aviators
ID Compagnie AM2: 0

Re: [Unique] Questions / Réponses

Messagede GenepiZ » Lun Fév 18, 2019 10:32

Bonjour,
Jusque quelle distance est considéré comme cours courrier ? Notamment pour la recherche attraction des tarifs.
Merci de vos réponses
GenepiZ
 
Messages: 2
Inscription: Ven Déc 21, 2018 06:55
Nom de compagnie: GenepiZ Airlines
ID Compagnie AM2: 94203

Re: [Unique] Questions / Réponses

Messagede kyvarit » Ven Mar 01, 2019 09:43

GenepiZ a écrit:Bonjour,
Jusque quelle distance est considéré comme cours courrier ? Notamment pour la recherche attraction des tarifs.
Merci de vos réponses


Bonjour,

C'est a toi de déterminer cela.
Mais c'est assez proche de la réalité :mrgreen: Après la baisse d'efficacité des services est dégressives.
Image Image
kyvarit
 
Messages: 818
Inscription: Lun Aoû 08, 2016 15:16
Nom de compagnie: Air BeeAndBee
ID Compagnie AM2: 325051

Re: [Unique] Questions / Réponses

Messagede Alarico » Dim Mar 10, 2019 23:45

Hola, buenas tardes
Mi pregunta es porque de un dia para otro me aparecen de improviso 800.000 nuevos interinos.
No he realizado grandes compras de aviones ni hub ni nada raro.
Porque de repente tantos interinos?
Alarico
 
Messages: 4
Inscription: Lun Nov 05, 2018 00:09
Nom de compagnie: Rossiya GTK
ID Compagnie AM2: 517590

Précédente

Retourner vers [Airlines Manager] Conseils et Aide

Qui est en ligne

Utilisateurs parcourant ce forum: Aucun utilisateur enregistré et 0 invités

cron